21/3 證明


今日又係同宇軒補習(附加數學),補左咁耐,終於俾我第一次遇到一條我唔識既F.5 數la


題目係:如A+B+C=180度,證明


cos A + cos B + cos C = 1 + 4sin(A/2) + sin(B/2)sin (C/2)


如果你自問數學幾叻,而家就俾十五分鐘你計啦(咁都要十五分鐘?)


Bow Down Wave


Bow Down Together


Model


Smiley Gun


Track


Cubicles


Business Woman


Smash Copier


Insane 


仲證唔證到?睇你都係冇去證就想睇答案la,我既答案係如下:


Assume A = B = C = 60度,L.H.S. = A + B + C = 180度 = R.H.S., which satisfied the assumtion of the question.


L.H.S = cos A + cos B + cos C = 0.5 + 0.5 + 0.5 = 1.5


R.H.S. = 1 + 4sin(A/2) + sin(B/2)sin(C/2) = 1 + 4(0.5) + (0.5)(0.5) = 1 + 2 + 0.25 = 3.25 !!!


Therefore, cos A + cos B + cos C != 1 + 4sin(A/2) + sin(B/2) + sin (C/2)


唔係o麻,原來條式根本係錯既,仲浪費o左我成兩個鐘去計!!!


所以奉勸各位考生,一定要預先set好每條題目用幾多時間,超時就要立即放棄,如果唔係死o左都唔知乜事。


 


20/3 食早餐


食早餐都去寫?擺明扼post(你理得我jei)


今日同ar Paul 去吉之島對面間D~~y France(唔識串)食早餐,話時話,我咁大個仔都係第一次入果間咁貴既食肆,仲要係俾$20食早餐(熟我既人都知我不嬲都係o係屋企或宿舍頹食餅或包就當早餐),不過半年先一次,唔係唔豪o下o麻。成半年冇年,當然好多野講la,你又講下你既讀書觀,我又講下我既大學生活,咁就過o左成個幾鐘。經過今次見面,我發覺佢除o左冇戴帽外,基本上乜都冇變(包括例遲十五分鐘先到),但我就變o左好多la(起碼穿衣風格很「中大」。死la,唔知依家d中同會唔會唔認得我呢?希望唔會啦。講番正題先,我今日知多好多野,第一,好多讀哲學既人思想很有「個人風格」,彼此係好難溝通的。第二,有不少讀master of art既勁人係黎自engineering(唔知我將來又會唔會咁呢?)。第三,engineering>art>bba (所指既係沉悶程度)。第四,大家都認同電影研究是很悶的。第五(most important),大家都認為讀書要以擴闊自己視野為首。此話何解?睇多d唔同類別既野,先可以真正知道自己係點既人,鐘意d乜,唔鐘意d乜。太過沉迷於自己既學科既深度,會令自己心理成長不能均衡發展。所以,我決定從暑假開始,主要會做三件事。


第一、搞活動(O camp + IUAT)


第二、讀定Sem3+4既notes。


第三、睇關於電腦以外的書籍。


大家得閒記得提醒我啊~


 


19/3 CC Photoday


未做完份2100,我最終是回宿放低d野,沖涼、刷牙,睇newsgroup,才知道9:30o係眾志等。好野,無lala多半個鐘休息。9:20搭車,想不到會碰見廣華。所以一起去眾志等Andy。之後搬波波橋。Andy竟然說:「見你咁瘦削,等我同廣華搬橋,你開路la」。入到大學,第一次聽到句咁既野^^。又好,乘機搾攤先。不過最後我都幫廣華搬o左段唔夠廿米既路程,雞手鴨腳的弄破了兩個汽球(在此奉勸各位唔好叫我拿些重要而又易破的東西)。都係Andy好野,搬畢全程都面不改容。


之後又同ivan到太和取乳豬。途中很累,睡著了,差點未能醒來下車Mullet 好在有ivan拍醒我。好不容易擠回counter,發現路上滿佈香檳液體,ivan又為我躲開一「劫」了。等了很久也等不到西餅,唯有跟嘉輝到眾志吃頹飯。又俾我發現一件重大事情!原來嘉輝(至少)有三個很兇的女性朋友,其中一個是我認識的。中大真是細呢。吃完飯後,實在太累了,唯有回宿睡覺。


18/3 通頂


其實用「通頂」作今日題目很不貼切,因為通頂是19/3零晨至黎明的事。不過不用太執著la,反正今天沒有特別事。為何「通頂」?相信大同們都知點解la,不過由於這日記是為所有識睇中文繁體字及少量英文既人而寫的,我又不妨講下la。我是一個十分著重睡眠的人,入大學以前,我通頂只有一個原因,就是到別人家過節,又冇地方目訓,唯有通頂打機來打發時間。入了大學後,我通頂也只有一個原因,就是趕programming的功課la。誰叫我中學時棄「腦」取「數」呢,現在要用一個sem趕兩年的電腦知識。沒有電腦基礎,又到中大讀計算機工程學並寫program,通頂是難免的。不過寫program又值得犧牲我的睡眠時間既,因為這是我難得真真正正知道自己學到野。

