5/4 死亡週


很久沒有打日記tim(下次不會那麼任性了),等我而家補番先


今天難得有假期,在家休息,整天玩英傑傳(很幸福^^),由序章打到長板坡,都咪話唔厲害,最初想唔屈level,但發覺每到很難打的關卡變得更難打,差不多每次都是全軍履沒,只留下劉備。最後為免過不了長板坡,都是屈了三關level。簡雍連升十四level,好康啊。


返宿後,決定唔玩住,做埋2810個project report 先,誰知words 突然壞左,整份文件三頁整成百多頁,看來打了整晚的三頁全沒了。Dynamite 

4/4 兒童節+清明


清明先黎兒童節,都唔知應不應該慶祝,不過我一家族人就不理會那麼多了,繼續每年掃墓後的傳統節目--飲茶+打牌。他們都是對的,難得同仙人們「聚舊」,唔係唔「慶祝」ma。不過成間屋只放得兩圍麻雀桌,當然要論輩而坐la,而我這些後輩亦當然冇份la(其實即使有得打我都唔會打),所以走左去睡覺,醒後玩三國志3,遺憾的是爆不了機。


3/4 汽水杯


今天是「第二屆汽水杯」的大日子(注:第二屆只是名字的一部份而已,並不是真的第二次舉行),我們一群新秀射手為一罐汽水鬥
得你死我活。最後我以破自己所保持的紀錄395分,以70多分力壓Gordon成為全場總尾二,第一次比賽唔使包尾,雀躍萬分,及後他不肯跟我玩Elim tim,看來我今天真是狀態大勇。yeah!!!#1 Trophy 


2/4 死亡天


為甚麼我咁耐先打番d日記,全因這個死亡天。


前所未有同一科Final + Present 在今天的三小時內完成,實在是有史以來的一大挑戰!!Club Me Present完後,我始終覺得我地講得唔好,全場都睡著了(連Prof都...)。不過結果Prof竟然說我地準備得很多,D data 好solid wor,我諗佢都係唔想我地心情受影響,影響 Final 表現先咁講jei。之後Final考得比預計中還差,明明有上堂,d notes又睇得明,係唔識佢d英文生字jar ma(唔怪得入BBA要語文好勁先得),結果好多條都係咁估估下,唔知會唔會肥lei?希望唔會la。


1/4 愚人節


愚人節竟然冇人作弄我,實在是一大奇事。唯獨是天公要作弄我,連續第三堂因天雨,pe冇得考試。鄭sir仲話睇怕都要取消跑一百米o個項ar。等我仲諗住靠佢拉番少少分tim,我都係想唔肥jei,唔係咁都唔俾ar,其他三項又唔知能不能取得分數,睇黎我都睇定出年take乜pe好了。


31/3 準備present


今個星期五要present la,所以今天約了其他組員開一次會,睇下各位準備成點。我就準備「充足」la,開會前兩個鐘先搵料,當然來不及整powerpoint la,兩個鐘後開會la,睇到佢地做了很多,咁我就唔執輸,大抄特抄laPizza Parlor ,跟住到我講下我又準備左乜la,唔知點解只係準備左二個table,佢地都話我準備太多,會overtime wor。睇黎我都要重新評估我既「吹水」能力la ^^。


 


30/3 Present


話明死亡週,當然唔只星期五個Final + Present la,還有今天2810的Demo + Q&A + intro。不過我始終整唔好個program,run唔到個clock,又因為改了pin 位dup唔到tutor個program做,結果我個Demo + Q&A + intro要delay到星期四,要扣分tim。算吧,反正是個1分Course,最緊要唔好肥jei(事關這個Course的workload太重la)。


下課後掙扎了很久,最後還是決定拆了這塊「彩虹板」,通頂地由頭做過,改番d pin位,再dup tutor個program,希望順利la。要拆這塊「彩虹板」實在捨不得,為此我在拆它之前為它默哀了半分鐘,可惜我沒有數碼相機,要不然一定要為它拍下幅「遺照」。


拆laDynamite!!!想不到我要用了整整兩個小時才完成了整個清拆工程,更意想不到的是我只用了四個小時便完成了裝坎工程,看來我的wrap線技巧進步神速lei(先前我用了十多小時才完成那塊彩虹板)!!希望download tutor個program後一切都順利la。


 


29/3 照相


早前全叔意外約我們今天上堂時來一個大合照,不過今天忙於改進那個2400的program,所以走堂了。後來我見靜兒盛意拳拳的邀約我去,所以最後都去了。不過衝到課室後,竟眼巴巴看著相機閃燈的那一刻,全班一鬨而散。幸好憑著靜兒口才,成功說服全叔照多一張,才不致白去一場。


照相後繼續我的2400改進工程,花了半天,program的runtime由110s 下跌至70s,總算有點兒成績,特別是看到別人改了好幾天也突破不了100秒大關(嘿嘿,很黑心呢)。


28/3 mock卷


我又考mock?當然不是la。我指的是宇軒那份mock卷。教了他半個學期,份卷都係得15分,真是的......Insane 


看來他除了知識上的不足外,應試技巧需要改進了,之後睇怕都要同佢操番幾年past paper la。


27/3 


 

