1/6 六月


唔經唔學就踏入六月la。


31/5 quit hall


今天是我year one生涯最後一天住宿了。回想起八月興致勃勃準備入宿,到今天的依依不捨,點滴在心頭。(注:點滴only)。


初初入宿,甚麼也不懂,幸得同房ck悉心指導,才不致出醜。他的書法真美lei,只可惜無暇叫他給我指點。


基本上過左一年成層八間房有六間都唔係好熟,有兩間連樣都唔認得^^。最熟既係鄰房既tutor同住係tutor對面(即503)既CS及SE既同學仔。why?因為有次沖完涼返房,發覺房門鎖左,同房又走左,於是去左503hea。佢地好nice ga,又好鐘意打機,不過我就未同過佢地交手,因為佢地太勁la。一個好鐘意下棋,不過我就未同過佢交手,因為佢太勁la^^;另一個上好多莊,上年係中大天文學會莊員,今年又上走讀生舍堂。可能是year2特別忙既關係,成日到見佢o係lab做野,我諗我出年都會係咁ga la。


(待續)

