18/7 中大之旅+食宵+出camp


很好玩呢~


第二盤showhand   Poker 便被清盤了 Money 1 ,下次一定要認真一點。
從未玩過這麼累的跳大繩 Jumping Rope 。
第一次玩trustfall,好緊張,不過從我面容是看不出的^^(因為我背著我的組員「跳」)不慎在扒上「台」上擦傷了手。
原來玩ocamp可以在lab「名正言順」打機 Vidiots ,絕對是ocamp的賣點。


艾迪咨完OC們兩個鐘後去食宵,不過只得八碟菜,還未夠我熱身 Walking 2 呢。不過勝在有電視機睇,樓底夠矮,唔方便互片,我就可以名正言順地渣灘Pillow了。  


回家,倒頭便睡。

