11/8 reg day


一早興高采烈番中大幫手搞reg day,可以早d認識班y04,唔打波都抵la。不過結果真令人失望,我既表現更令人失望。今屆成績比我地果屆差很遠之餘,更可能成為第一個,亦都是全中大唯一一個冇女孩子讀既學科,其實熟我既人都知我唔介意依d野,之不過依個現象反映左計工吸引力每下愈況,成績好既唔會揀,成績差又唔敢揀;依科側重少數技能,而女孩子既依d技能很弱,所以唔敢揀;依科俾人既印象係男孩子先讀既學科,而依種觀念比護理學更為嚴重。


唔講reg day la,有兩個意外收獲,第一個係知道o左個選班秘訣,選科唔使咁徬徨la;同埋知道木頭想學射箭,身為射藝會莊員及木頭既朋友,我當然全力支持la,一於同佢一齊報讀先,同埋想練習既話,逢星期三、六都歡迎你黎參加ga。

