15/8 day 0


入camp la,朝早十一點要入到shaw ,我十一點先起身,估唔到係第一個到,鬼咩,佢地唔做到四五點都唔心息,點起身?睇佢地做得咁辛苦,我都唔忍心打電話嘈醒佢。


三點鐘到齊la,我穿埋淨番既珠片就出發玩短暫紋身la。


師傅平時星期日係唔開既,唔知點解佢今日又開wor,整定要做我地生意,我地十個人紋左廿個,等於佢十日既生意,今次ot真係抵開la,而且仲好有機會帶起ocamp紋身熱朝tim。


紋完都成十一點la,大組長joseph仲要話玩油指甲,可能個sales見我傻下傻下,又唔識化粧野,騙我油十七對手要用八九枝9ml既指甲油,阿姐ar,我都有常識ga,成支益力多既分量,油十七打手都綽綽有餘la。

