16/12


晨早溫pastpaper,好耐都未有依種豁然開朗,打通經脈既感覺,很愉快,不過結果考試都係唔識...


anyway,總算考完試lu(至少今年內都唔使再考試,出年果d唔計),有甚麼甚麼都可以隨時搵我la,例如踩單車la,中同聚la,組聚la,莊聚la,輔聚la,旅行la,行山la,燒野食la,集訓la,影相la,打機la,fyp la,傾心事la(希望唔使la)都可以隨時搵我,打電話又得,出街撞我又得,自己搵上門又得,仲有廿四小時email同icq off-line message等緊你呀


13/12 – 15/12 準備考試中...


順便答埋jacky 個post 先。



 日記變問卷??


1. 這問卷是誰傳給你的?
=>阿佑(這個是copy and paste 的),岩岩先講完,而家又問


2. 跟他是在怎樣的情況下認識的?
=>無lala 讀埋同一間小學同中學,不過係上到中學做左同班同學先識,就咁一做就做左七年既同班同學


3. 認識多耐了?
=>九年零三個多月


4. 他有甚麼別於一般人的特點?
=>太多了...
=>我諗最特別既係愛恨分明卦


5. 在你心中他是怎樣的人?
=>好人


6. 現在有想認識誰?有的話請列名
=>冇,我覺得識人好講緣份,唔係話想認識邊個就認識邊個,而且我覺得咁做好似好有機心、目的咁,所以我覺得隨隨便便坐埋岩傾就最好 la


7.傳給n個倒霉鬼(排名不分先後)
=>我仲未開到天眼,而左眼又未見到鬼,又唔識no look pass,恕我傳唔到la
=> Let n = 0

