一篇寫得「好正」的文章,在此跟各位CU CSE的同學們分享下

/*********************************************************************************
犠牲的藝術 作者:小象

如果要係我認識的人中選一個去代表犠牲呢兩個字,我一定會選Tom。

佢係一個先幫人然後顧自己的人,多次因此而身陷險境。

佢係一個視GPA如糞土的人,真正做到求學不是求分數。

佢可以花全日去做一份兩個星期後先dead的功課,而唔做一份聽日dead的功課。

佢可以係最無可能拿A的course拿A,同時又可以係最無可能拿C的Course拿C。

佢可以係mid-term前一晚去做Gym,又可以係mid-term前一晚走去教女做功課。跟住mid-term全班最高分。

佢可以總分91分去拿B+。

我絕對唔會覺得佢一個觀音兵,因為佢無論男女都係咁幫。

佢永遠係一個好人,令我覺得我永遠唔係一個好人。

佢係一個可以花個幾鐘頭車程,為了極少的薪酬去為一個小學女生去補習的人。

別人覺得他是白痴的,我覺得他是一個有義氣的白痴仔。

別人當他水魚咁舞,我當他一個朋友咁舞。

佢係CE中唯一一個可以同時做神父,屈機同被搵笨的人。

經典金句﹕「我語精三丁啊,唔gur啊!!!」。

呢個世界有一寫人The art of war同the art of electronic,但係我心目中只有佢可以寫The art of sacrifice in CUHK computer engineering。

講咁多,沒甚麼,只想說,我愛Tom!

***********************************************************************************/

