26/12
自畢業禮及聖誕節後,當應邀出席友人的聚會時,娘就有了兩個挺有趣的問題。

問題一
當我剛剛掛電話,娘就問:
娘:今次又同呀Kitty去食飯呀?
我:o下?Kitty?邊個黎呀?我未識過一個叫Kitty既人wor~
娘:呢,同你讀埋同一科,上次同你一齊影相果個呢?
我:啊,你係想講靜兒ar?
娘(很神氣的樣子):唔好呃我la,靜兒係男仔黎ga ma。
搞左好耐,我估佢應該係講緊樂樂o個個Miffy。

問題二
Boxing Day,我們這一家均留在家,娘就問:
娘:尋日請到咁多人同學仔黎ar~
我:咪又係果班。
娘:但尋晚係咪帶多左一個同學仔黎呀?我見出面多左對鞋wor~
我:(心想:很厲害啊,這樣也留意到)o我,咪黃煜麟lor。
娘:咁好矮o個個又係邊個黎ga?
我:邊個呀?乜有人好矮o既咩?
娘:呢,又肥又矮o個個呢?番黎冇耐就訓左o個個呢?
我:......

