今個拜禮番多兩日就開始我的悠長假期la~

但係未到假期,我已經開始有d悶la ,所有近排多左好多entry~~~

平時剩係識得話自己忙,埋怨冇時間做其他野,而家有時間又唔知做乜好,其實我係咪應該要多謝我老細充實我平日既生活呢。

與其「埋怨」為乜無啦啦有個悠長假期,不如而家就「計劃」一下吧。

旅行:「有長假梗係去旅行啦」,在此多謝好友們給我這個提議,只是...不想自己一個去,但冇啦啦又點會搵到人陪我去旅行呢?不過都可以諗下o既,諗定去邊度好,諗定下個大假幾時放好,遲d再約埋你地一齊去la~

做d平日返工唔會做既野:平日唔會做既野?嘩,我會乖ga, 打家劫舍e d 我係唔會掂既。行街?又唔太適合我bor,而家只係諗到,平日返工做唔到既野咪係o係屋企hea lor。做乜?咪打機、睇書、睇電視lor。係ar, 我個人係好悶ga la 。

搵工:嘩,比米生聽到唔知會唔會即刻去還神呢?以後公司就可以少個冗員la bor。不過出面有人肯請先算la,我好貪心ga,冇14k或以上我係唔會過檔既。(但好似公司無話會同我續約wor)

跑步:如果唔落雨既話,依個我會考慮下。

寫番舊年既遊記:e家d日記都攪唔掂,仲諗住寫遊記?真係要好有恆心至得。

執書桌:(謬)(謬)然拎d野出黎會(劑)唔番入去個bor, 咪攪,都係以不變應萬變好d。

報course:都唔知幾時可以準時放工,好危險,不過都可以諗下有乜好讀。

訓覺:我冇以前咁(懶)訓ga la, e家有太陽既話我就訓得唔耐,攪到星期六日都要早起身,不過好處係唔使較鬧鐘訓都唔驚遲大到。現在我眼訓la, 就寫到e度先,拜拜。

