幾經辛苦〔註1〕成功de 晒之前寫果一個page既第一輪bug,依家開始進駐新既page,亦都係最複習,安排了好幾個senior engineer一齊寫的page。不過o個database其中一個view table 出現左少少問題,負責設計這個schema的同事[註2]很努力咁執緊,但因為依個view table係成個page 既關鍵,冇左佢就乜都睇唔到,與其呆在公司看電視新聞或雜誌[註3],我阿頭同我就決定提早收工,結果我早左十五分鐘走,唔緊要啦,阿頭都早左四十五分鐘走啦

註1:我知我而家用依個形容詞冇乜說服力
註2:原來負責寫spec同design database schema都係我team既同事,仲要係其中一個「隱藏」係普通同事之間既ger ger
註3:我發現公司除左有最新既電腦雜誌睇之後,仲有最新既八卦雜誌睇tim~可惜我唔係好好依d八卦雜誌

