越返得多工,越多金牌在唔知點樣既情況下俾中國隊攞到。

miss左場女排冇睇就輸左,電視又冇乜重播(佢地近排都比較忙),淨係知道係領先兩局後連輸三局,勁唔抵。

體操男子個人全能唔知點樣贏左,據聞係第二次贏,枉我睇左咁耐體操都唔知中國隊以前咁弱,以前一直以為中國隊玩晒,而上一次個人全能金牌唔係李寧,枉我睇左咁耐體操都一直以為當年李寧玩晒,不過唔知都唔奇,李寧開始玩體操時我都未出世,咁而家楊威攞到咪勁過李寧多多聲?咁點解d人咁崇拜李寧?唔通因為佢有錢?最估唔到既係原來李寧識廣東話,仲要講得幾好,仲一早黎左香港住,唔怪得冇人講佢壞話

體操女團又係唔知點樣贏左,據聞係第一次贏,枉我睇左咁耐體操都唔知中國隊以前咁弱,以前一直以為中國隊玩晒。今屆女團除外程菲外冇個識tim。最攪笑係生果頭版話女童中左隻病毒三小時後死左,隔離就大大幅女團攞牌既相,真係唔多吉利。

射箭又係唔知點樣贏左,完全估佢唔到。最估唔既係唔知點解搵盧德溪做「專業旁述」,盧德溪同射箭好似互不相干ga wor,唔相自己google下。

網球女單又奇,明明大威九分鐘就贏左李娜三局,點知最後果盤輸左。第二盤明明李娜贏緊四比一,都可以俾大威反先五比四,之後就跳左去播馬術頒獎,因為係香港第一次奧運馬術頒獎wor@@”,明明之前已經出左數面金牌la wor。第一次睇奧運馬術頒獎,騎師騎埋隻馬出黎,點知其中一隻唔聽話周圍走(唔知點解咁都有獎),攪左好耐。之後上台領獎,滿以為係騎埋隻馬上台,點知係個騎師落馬,連同另外兩個隊友上台,隻馬冇份@@”,俾我係隻馬都燥啦。之後突然間就有旁述話李娜直落兩盤贏左大威@@”。都係早d熄電視訓覺。

