睇左成個月十六件事,原本一直相安無事,點知一日之內就被兩個朋友tag中,由於edward出手快d,所以覆左佢果篇先。

第一項→有關說話

第二項→有關失憶
d野記得就記得啦,唔記得就唔記得啦,記得自己唔記得即係記得啦,我又點記得我有冇失憶gei~

第三項→有關自戀
近年認為要學懂愛人先要學懂愛自己,不過說到自戀又好像嚴重了一點。

第四項→有關感性
這個課題對小弟來說有點難度,小弟仍在學習怎樣良好地表達感性的一面......這樣寫好像理性了一點......

第五項→有關家庭觀念
冇乜家庭觀念,從來都不知該怎樣稱呼堂、表兄弟姐妹的仔女,以及堂、表兄弟姐妹的仔女該怎樣稱呼我。

第六項→有關低谷
少年不知愁滋味,為答這題強說愁?這不是我的風格。

第七項→有關愛情
如果有個女仔能使我一見鍾情,我想她一定是柯德莉夏萍......但她好像已經死了。

第八項→有關朋友
Facebook 說我目前有三百二十九位。

第十一項→有關幫助別人
我會揀人黎幫,盡量避免好心做壞事。

第十二項→有關飲食
這個世界有人說我很大食,也有人說我很細食,也有人說我乜都食,也有人說我偏食,所以我一直很混亂,只是知道這個世界有很多人講大話。

第十三項→有關嗜好
明明平均每天不會花多於三小時在遊戲機上,卻給別人一個喜歡打機的形象;明明每天花了八小時於工作上,卻沒有人說我是個工作狂。

第十四項→有關睡覺
可以的話,我希望每晚可以訓10小時
可以的話,我希望每晚9點就訓
不過事實就是不可以><

第十五項→有關志願
其實做乜都冇所謂,做得開心、有意義又溫到錢就可以。

第十六項→有關大學
我的大學之道,不在明德,不在新民,不在止於至善,乃在修德講學。

第十七項→有關學業
很驕傲的跟大家說我從未在任何一科考試中肥過,叻過數皇=P。

第十八項→有關外表
好明顯係靚仔啦,不知是否怕了中共,香港人總是害怕說真話。我不在乎,我走實力派路線ga ma。

第十九項→有關家務
記得幼稚園時跟老師說我會幫媽媽抹窗,嚇親她。

第二十項→有關觀念
不如問乜野係概念股啦。

第二十一項→有關喜愛
我喜愛你lor。

第二十二項→有關名字
名字有甚麼重要?今天我叫”黃柏華”,明天也可以改叫”劉德華”,但我還是我。喜歡取甚麼名字都行,嫌麻煩就乾脆叫”靚仔”,又簡單又好記。

第二十三項→有關動物
屋企冇養寵物
不過我都幾鍾意玩人地d寵物

第二十四項→有關膽量
去坐過山車果d咪冇膽,應該冇咩敢坐
但鬼片我會睇囉,我會唔驚架真係

第二十五項→有關活動
有野搞記住call我~(除非我唔響香港的話)

第二十六項→有關壞習慣
唔望住人講野,特別是當對方是一名絕色的時候,啊噢,我很害羞。

第二十七項→有關版權
係咪應該寫from edward?明明篇野係我寫ga bor

P.S. 1
一開始edward就無第 9 同第 10 項

P.S. 2
我 tag 你即係想認識你多 d 啦,不過隨心意,想寫就寫。唔通你唔寫我會搵支槍指住你要你寫咩,叫我去邊度搵支槍俾你。

