兩個任務

最近忙緊兩個任務,其中一個當然是公司野。

一向有追開小弟的日誌,都知道小弟很少在這裏寫公司野,因為有機會讓同事(包括上司)看到嘛,唔係咁方便寫d衰野XD

不過無辦法,因為另一個任務未出得街,唯有寫住呢個先。

其實個任務其實很簡單,就是要在packet上加一個field。

甚麼packet?說起來真是一匹布咁長。

話說小弟的公司是做EPG(剛剛才學會這個term,所以以前一直都唔識講自己公司做緊乜),簡單來說就是一個一般香港人都未見過既產品,詳情可看百度百科

而作為一個software engineer,在這個產品中最主要既任務就是砌packet。簡單來說就是一些一般人都未見過既東西,詳情可看維基

所以簡單來說,小弟既工作就是在一個一般香港人未見過產品入面整一d未見過既東西,係咪好玄呢。

講番個packet,為左加一個field仔,公司竟然寫左份十幾頁既doc,理論上用寫這份doc既時間應該可以砌幾個field(明白了為何IT人不愛寫doc吧)。不過份doc唔係我寫,所以我不會關心份doc花了多少時間去寫

跟住 doc 做,其實唔使十五分鐘就已經完成 coding(因為份doc有埋 d code,我只係搵位插番落去)。不過這個任務花了一個星期還未完成。何解?

因為我唔識點 test

做d咁玄既野,份doc同做testing 既系統都有番咁上下玄。個testing 系統都唔算好玄gei,只不過我對左兩年都唔知佢做緊乜野lor,以往只係不斷問人點做點做先可以胡混過關。

不過我既然可以由零開始征服到Joomla,我相信我亦都可以由零開始征服呢個系統。

講就易jei,話晒對左兩年都唔知做乜,你估真係咁易征服咩~

不過摸下摸下又俾我摸到d野wor,試下試下又真係俾我做到testing wor,結果無乜指導下,一星期內已經做好一半testing啦,我係咪好叻呢?

剩番一半望落同上一半好似,只係用詞遣字有少少唔同,未係好知要做d乜,唯有下星期繼續。

123456789

話說上個月得悉今日有個神奇的一刻,就是在12:34:56 7/8/9的時候會出現123456789。於是我一直等一直等,等了一個月,終於等到今天。

大概在十一時的時候,我望著桌面上的鐘,時間一秒一秒的流過。

流到12:30,上司突然走來談談公事。

開了個「小小」的會議後,我再望望鐘,原來已經12:40!我錯失了這個一生人只會出現一次的時刻。

「一生人大概會錯失很多只會出現一次的時刻,例如12:34:57 7/8/9,多一個也不怎麼樣」我唯有這樣安慰自己。

