Just a few quick notes:

1. 終於完成盲俠行,班同事行得超快,全程不足五小時,比原定時間快左超過一小時;
2. 已經去到逢人過人既境界,但d人一直都冇少過,有唔少明顯只係黎散步ja wor,完成時重有成千人o係前面,真係唔知點解佢地可以咁快到終點;
3. 俾大會凶左下,以為沿途冇乜物資供應,出發時特意帶了>2L水,結果一直背著2L水到終點;
4. 大會安排幾週到,除了物資豐富到位,沿途重有啦啦隊打氣,行完有巴士接送返沙田,四百五十元係超值(人地真係做慈善,唔似得x打馬拉松咁唔知d錢用黎做乜);
5. 沿途有人打氣對參加者真係好重要,平時打波果陣都唔覺;
6. 大會義工比想像中年輕得多,不過估唔到臨尾幫手做問卷既靚靚義工姐姐聲稱係學校「迫」佢黎,(佢話佢讀中大ga,唔會係統計系d師姐/妹掛?)
7. 係過路處幫手截車/人既工作人員原來唔係警察/輔警,係交通安全隊;
8. 下年仲參唔參加?如果有人贊助有人一齊玩我又唔拘啊,不過唔知做工作人員會唔會好玩d;
9. 趁我沒力反抗之際,媽脅持左箭會係我畢業時送俾我隻毛公仔入洗衣機!還好意思問我應該用甚麼洗衣程序洗啊!咁大隻公仔好似唔放得入洗衣機ga wor,立刻致電公仔原有者求救,不過對方好似已經唔記得左應該點樣清潔佢,唯有放手俾媽自行處理,希望不用報銷吧。

